Anecoop zwiększa obroty o 4,2% w jednym z najtrudniejszych lat finansowych
Anecoop przedstawił bilans kampanii 2021/22 ponad 250 osobom na swoim walnym zgromadzeniu w Walencji w tygodniu 11. Zgodnie z raportem, obrót osiągnął 823,6 mln euro, co oznacza wzrost o 4,2% w stosunku do roku finansowego 2020/21, natomiast skonsolidowany obrót dla wszystkich spółek grupy wyniósł 998 mln euro, co oznacza wzrost o 0,4% w stosunku do roku poprzedniego.
Alejandro Monzón, prezes
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".