Apofruit: Odnowienie odmian w centrum uwagi na targach FRUIT LOGISTICA
Włoska spółdzielnia z około 3000 członków, która sprzedaje swoje produkty owocowo-warzywne "made in Italy" na całym świecie, będzie reprezentowana w Berlinie z większym stoiskiem i licznymi innowacjami.
"FRUIT LOGISTICA to dla nas jedna z najważniejszych dat w roku" - podkreśla kierownik marketingu Gianluca Casadio. "Na tych targach mamy już
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".