ASIA FRUIT LOGISTICA: Program jest ustalony
Pierwszy dzień targów ASIA FRUIT LOGISTICA, które odbędą się w Hongkongu w dniach 6-8 września, poświęcony będzie marketingowi i konsumentom. "Przyjrzymy się zmieniającej się demografii rynku w Azji, zbadamy przyszłość handlu detalicznego żywnością w Azji i zaprezentujemy kilka kursów mistrzowskich z marketingu świeżych produktów" - mówią organizatorzy.
Dnia drugiego
.

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".