Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Badanie: Jak lokalne zainteresowane strony mogą najlepiej skorzystać z krajobrazów

2023-02-27 00:00

Międzynarodowy zespół badawczy kierowany przez dr Margot Neyret z Senckenberg Biodiversity and Climate Research Centre we Frankfurcie zbadał, w jaki sposób można zaprojektować obszary wiejskie w Niemczech, aby najlepiej wykorzystać wszystkie grupy użytkowników. Naukowcy wykazali, że koncepcje, które skupiają się na kompleksowej zmianie krajobrazu i sposobu użytkowania, mogą prowadzić do społecznych

>

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem