Badanie WWF: Ceny największą przeszkodą dla zrównoważonego odżywiania
Dla coraz większej liczby osób zrównoważone odżywianie zawodzi ze względu na cenę. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej w imieniu World Wide Fund For Nature (WWF) w jedenastu krajach UE i Wielkiej Brytanii. Według ankiety 56% respondentów podało cenę jako powód, dla którego nie spożywają żywności produkowanej w sposób zrównoważony. Według WWF było to o 9% więcej niż w

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".