Bayer ze znaczącym wzrostem sprzedaży i zysków
Sprzedaż grupy wzrosła o 8,7% do 50,739 mld euro w 2022 r. po skorygowaniu o efekty walutowe i portfelowe (Fx & portfolio adj.). EBITDA przed wyjątkami wzrosła o 20,9% do 13,513 mld euro. Obejmowała ona pozytywne efekty walutowe w wysokości 429 mln euro (rok wcześniej: minus 507 mln euro). Marża EBITDA przed uwzględnieniem pozycji specjalnych wzrosła do 26,6% (rok poprzedni: 25,4%). EBIT wyniósł 7,012 mld euro -
.
Wydawnictwo Fruchthandel to międzynarodowe przedsiębiorstwo medialne z siedzibą w Düsseldorfie. Jego głównym zainteresowaniem jest tematyką świeżych owoców i warzyw - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż do konsumentów.
Korzenie Fruchthandel sięgają roku 1916, kiedy to powstało specjalistyczne czasopismo "Früchtehandel", obecnie znane jako "Fruchthandel Czasopismo ma ugruntowaną pozycję lidera na rynku w języku niemieckim, dzięki wysokiej fachowości, aktualności i zaangażowaniu w tematykę owoców i warzyw. Oprócz tygodnika "Fruchthandel Magazin" wydaje specjalne wydanie krajowe i tematyczne, roczny przewodnik branżowy oraz codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".