Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Bayer ze znaczącym wzrostem sprzedaży i zysków

2023-02-28 00:00

Sprzedaż grupy wzrosła o 8,7% do 50,739 mld euro w 2022 r. po skorygowaniu o efekty walutowe i portfelowe (Fx & portfolio adj.). EBITDA przed wyjątkami wzrosła o 20,9% do 13,513 mld euro. Obejmowała ona pozytywne efekty walutowe w wysokości 429 mln euro (rok wcześniej: minus 507 mln euro). Marża EBITDA przed uwzględnieniem pozycji specjalnych wzrosła do 26,6% (rok poprzedni: 25,4%). EBIT wyniósł 7,012 mld euro -

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem