Belgia: Flamandowie wolą lokalne produkty
Kiedy Belgowie kupują świeżą żywność, robią to przede wszystkim w oparciu o cenę i wrażenia sensoryczne. Połowa Belgów ceni sobie również kraj pochodzenia i preferuje produkty z domowej uprawy.
Nie wydają się one jednak zbyt widoczne w sklepach, ponieważ tylko 38% twierdzi, że belgijskie produkty są łatwe do rozpoznania. Za
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".