Belgia: Tydzień cykorii jako zachęta do konsumpcji
Spożycie cykorii od lat spada w Belgii. Zwłaszcza młodsi ludzie rezygnują z tradycyjnego warzywa. W celu nadania nowego impulsu konsumpcji, agencja marketingu rolnego VLAM we Flandrii ogłosiła niedawno po raz drugi Tydzień Cykorii, zgodnie z raportem vilt.be. Dzięki tej kampanii VLAM chce promować warzywo ze wszystkimi jego możliwościami w
.

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".