BGA: Popyt na odpowiednie warunki ramowe
Aby nadać nowy impuls niemieckiemu handlowi zagranicznemu, rząd niemiecki musi wreszcie stworzyć odpowiednie warunki ramowe dla niemieckiej gospodarki. Zarówno wzmocnienie lokalizacji, jak i poprawa warunków ramowych dla prostszej i szybszej dywersyfikacji łańcuchów dostaw były tego częścią, jak powiedział dr Dirk Jandura, prezes Federalnego Związku Handlu Hurtowego, Zagranicznego,

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".