Bio Suisse: Projekt strategiczny mający na celu wzmocnienie producentów ekologicznych nabiera kształtu.
2024-11-18 09:00
Źródło:
Fruchthandel.de
To konieczne, ponieważ obecna strategia związku "Avanti 2025" wygasa pod koniec przyszłego roku. Podstawy dla strategicznych celów na lata 2026-2030 zostały omówione podczas jesiennej konferencji.
Fruchthandel.de
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



