Bioland: Niemcy opuszczają paryską ścieżkę z wypatroszonym prawem ochrony klimatu
Wpływ zmian klimatu na produkcję rolną jest coraz większy. Wzrost ekstremalnych warunków pogodowych zmniejsza bezpieczeństwo plonów, zwłaszcza ze względu na rosnącą suchość w okresie wegetacji i wilgotniejszą jesienią. W skali regionalnej można już zaobserwować znaczne straty plonów. W tym kontekście, szybkie i

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".