Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

BMEL: Nowa etykieta ekologiczna dla stołówek i innych miejsc została wprowadzona.

2023-04-19 00:00

W przyszłości konsumenci będą mogli zobaczyć na pierwszy rzut oka zawartość organiczną w gastronomii poza domem (AHV). Zgodnie z planem rządu federalnego, stołówki, kawiarnie i inne obiekty mają dobrowolnie wskazać swoje zaangażowanie w zrównoważony catering za pomocą trzypoziomowej etykiety - w kolorze złotym, srebrnym i brązowym, w zależności od zawartości organicznej. W tym celu, w ramach programu

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem