Branża hotelarska: niedobór siły roboczej i umiejętności jest i pozostaje głównym wyzwaniem
Niemieckojęzyczne stowarzyszenia branży hotelarskiej i gastronomicznej spotkały się w Księstwie Liechtensteinu w dniach 11-13 czerwca na tradycyjnej corocznej wymianie. Pomimo radości z udanego powrotu do zdrowia i powrotu gości po pandemii, nadal istnieją głębokie obawy, informuje Niemieckie Stowarzyszenie Hoteli i Restauracji (DEHOGA), patrząc na obecną sytuację
.

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".