BVE: Opublikowano przewodnik ochrony klimatu dla przemysłu spożywczego
"Skuteczne wdrażanie ambitnej ochrony klimatu. Na drodze do neutralności klimatycznej": nowo opracowany przewodnik pomaga przedsiębiorstwom z branży spożywczej spojrzeć na temat ochrony klimatu całościowo i obrać niezbędny kurs na oszczędzającą zasoby metodę produkcji. Został on opracowany wspólnie w ramach kampanii ochrony klimatu BVE "Zasada PlusPlus".

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".