DBV: Zainteresowanie konwersją ekologiczną w niemieckim rolnictwie spada z 20 do 11 procent
Według corocznego specjalnego pytania o zainteresowanie konwersją ekologiczną w ramach barometru gospodarczego Niemieckiego Stowarzyszenia Rolników (DBV), około 11 % niemieckich rolników było otwartych na konwersję ekologiczną w grudniu 2022 roku. 9,9 % było zainteresowanych konwersją, a 1,2 % stwierdziło, że podjęło decyzję o konwersji. Oznacza to, że zainteresowanie konwersją ekologiczną w niemieckim
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".