Delhaize przekształca zintegrowane belgijskie supermarkety w niezależne sklepy
Wszystkie 128 zintegrowanych supermarketów w Belgii zostanie przekształconych w niezależnie zarządzane sklepy Delhaize, aby wzmocnić ich pozycję na konkurencyjnym rynku detalicznym - informuje Delhaize.
W chwili obecnej istnieje już 636 niezależnych, stowarzyszonych sklepów Delhaize pod markami AD Delhaize, Proxy Delhaize i Shop &
.
Wydawnictwo Fruchthandel to międzynarodowe przedsiębiorstwo medialne z siedzibą w Düsseldorfie. Jego głównym zainteresowaniem jest tematyką świeżych owoców i warzyw - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż do konsumentów.
Korzenie Fruchthandel sięgają roku 1916, kiedy to powstało specjalistyczne czasopismo "Früchtehandel", obecnie znane jako "Fruchthandel Czasopismo ma ugruntowaną pozycję lidera na rynku w języku niemieckim, dzięki wysokiej fachowości, aktualności i zaangażowaniu w tematykę owoców i warzyw. Oprócz tygodnika "Fruchthandel Magazin" wydaje specjalne wydanie krajowe i tematyczne, roczny przewodnik branżowy oraz codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".