Fit with vegetables od początku - Frische Seminar oferuje informacje dla stażystów i osób zmieniających zawód
Studenci i nowicjusze w handlu owocami otrzymają podstawy i informacje o różnorodnym zielonym asortymencie podczas dwudniowego seminarium Fresh Produce "Commodity Knowledge, Focus on Vegetables" w dniach 23 i 24 marca, jak informuje Niemieckie Stowarzyszenie Handlu Owocami (DFHV).
Wymagania prawne, jak również struktura i treść norm handlowych zostaną wyjaśnione w zrozumiały sposób. Wiedza o towarach

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".