Freshfel Europe: Perspektywy konsumpcji O+G w Unii Europejskiej pozostają pod presją
To są wnioski z najnowszych trendów konsumpcyjnych omawianych przez Freshfel Europe poprzez przegląd w państwach członkowskich. Pomimo bardzo pozytywnego tempa wzrostu konsumpcji, istnieje wiele przeszkód, które poważnie utrudniają przejście na zdrowsze i bardziej zrównoważone diety europejskich konsumentów, wyjaśnia Freshfel
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".