Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

FRUIT LOGISTICA: Czas na coś nowego

2023-02-10 00:00

Innowacje mogą pomóc sprostać obecnym wyzwaniom i zwiększyć efektywność handlu owocami. Jednym z przykładów jest sztuczna inteligencja (AI).

Prezentacją na temat obszarów zastosowania w całym łańcuchu produkcyjnym Gunnar Brune, autor, konsultant ds. zarządzania i założyciel Tricolore Marketing, otworzył w środę Fresh Produce Forum na FRUIT

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem