GFI Deutsche Frischemärkte: Kampania "Doświadcz swojego rynku" - Targowiska tygodniowe - SERCE miasta
Pod hasłem "SERCE MIASTA", około 400 cotygodniowych rynków z sieci stowarzyszeń GFI Deutsche Frischemärkte e.V. i partnerów stowarzyszonych bierze udział w corocznej kampanii "Doświadcz swojego rynku".
"Tygodniowe targi dosłownie pompują życie w miasto", mówi Thomas Lehmann, członek zarządu GFI i dyrektor zarządzający Märkte Stuttgart GmbH. "Ich znaczenie dla
>
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".