Greenyard notuje wzrost sprzedaży netto
W pierwszych dziewięciu miesiącach roku finansowego Greenyard odnotował wzrost sprzedaży netto (na bazie porównywalnej (LfL)) o 7,2% w porównaniu do pierwszych dziewięciu miesięcy roku poprzedniego. Spółka wygenerowała sprzedaż netto na bazie LfL w wysokości 3 382,5 mld euro, w porównaniu do 3 156,8 mld euro w roku poprzednim. W trzecim kwartale roku finansowego, który zakończył się 31.
.

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".