Grupa Edeka i WWF wzmacniają partnerstwo i publikują nowy raport z postępu prac
Zrównoważony rozwój, według Edeki, jest od lat jednym z najważniejszych czynników napędzających innowacje w stowarzyszeniu, do którego należą również Netto Marken-Discount i Budni. Wraz z organizacją ochrony przyrody WWF, Edeka konsekwentnie pracuje nad dalszym zmniejszeniem własnego śladu ekologicznego. Nowy raport z postępu prac stanowi przejrzysty dowód wspólnego zaangażowania partnerów.
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".