GVM/Badanie: Unikanie plastiku szkodzi redukcji opakowań i gospodarce o obiegu zamkniętym
Żaden inny materiał nie może być pakowany tak wydajnie jak plastik. Średnio 24 g plastiku wystarcza do bezpiecznego zapakowania 1 kg produktu. Inne materiały wymagają średnio 116 g, czyli prawie pięć razy więcej. Badanie przeprowadzone w imieniu IK Industrievereinigung Kunststoffverpackungen porównuje wydajność materiałową wszystkich

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".