HDE: Nastroje konsumentów ponownie w trendzie wzrostowym - ale ogólnie raczej ograniczone
Po tym jak poprawa nastrojów konsumenckich ostatnio utknęła w martwym punkcie, teraz w maju znów jest na lekkim plusie. Jak pokazuje aktualny barometr konsumencki Niemieckiego Stowarzyszenia Handlu Detalicznego (HDE), indeks rośnie w porównaniu z poprzednim miesiącem i jest powyżej poziomu z tego samego miesiąca ubiegłego roku.
Konsumenci coraz bardziej optymistycznie patrzą w przyszłość.

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".