HDE: Nastroje konsumentów wyraźnie się poprawiają
Poczucie konsumentów w Niemczech nadal się poprawia. Tak wynika z aktualnego barometru konsumenckiego Niemieckiego Stowarzyszenia Handlu Detalicznego (HDE). Według indeksu wzrósł on czwarty miesiąc z rzędu i bardziej znacząco niż w jakimkolwiek poprzednim miesiącu.
Pomimo tego gwałtownego ruchu w górę, nastroje konsumentów nie wróciły jeszcze do poziomu
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".