HDE: Poprawa nastrojów konsumenckich w kwietniu słabnie
Po pięciu miesiącach w trendzie wzrostowym, poprawa nastrojów konsumentów osłabła w kwietniu. Tak wynika z aktualnego barometru konsumenckiego Niemieckiego Stowarzyszenia Detalistów (HDE). Odpowiednio indeks pozostał niemal na poziomie z poprzedniego miesiąca.
"Najbliższe miesiące pokażą, czy zatrzymanie trendu wzrostowego doprowadzi do zwrotu. W chwili obecnej
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".