IK Industrievereinigung Kunststoffverpackungen: Słaby popyt obciąża opakowania z tworzyw sztucznych
Po tym, co wielu postrzegało jako obiecujący początek roku, słaby popyt, utrzymujące się wysokie koszty energii i niedobór wykwalifikowanych pracowników wpływają obecnie na nastroje wśród producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Niemczech. Ponad połowa firm ocenia obecną sytuację gospodarczą jako złą i nie spodziewa się poprawy w nadchodzących miesiącach. Jest to

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".