Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

ILS: Opublikowano badanie dotyczące dostępności sklepów spożywczych w Nadrenii Północnej-Westfalii

2023-02-27 00:00

Prawie cztery na dziesięć osób w Nadrenii Północnej-Westfalii (NRW) nie może dotrzeć do supermarketu w ciągu dziesięciu minut pieszo. Jest to jeden z wyników analizy dostępności przeprowadzonej przez Instytut Badań Regionalnych i Rozwoju Miast. Szczególnie w regionach wiejskich zakupy bez samochodu są trudne. Wyniki są już dostępne w ILS-TRENDS "Czy może być trochę bliżej?"

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem