Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Innatis/Pomanjou: Ekologiczne jabłko Lubee® jest w centrum uwagi w Berlinie

2023-01-24 05:00

"Możemy bez problemu zaopatrywać naszych klientów do maja lub czerwca" - wyjaśnia Arnaud de Puineuf, kierownik ds. marketingu w Innatis/Pomanjou International. Nie martwi się o termin przydatności do spożycia. "Obecnie pracujemy z jabłkami z pierwszego i drugiego zbioru, mają one najlepszy potencjał przechowywania" - mówi de Puineuf. Na drugą połowę sezonu liczy jednak na większą dynamikę rynku - także jeśli chodzi o zachowania zakupowe konsumentów. Stymulować ma to kompleksowa komunikacja wokół samych jabłek, której towarzyszą rozwiązania marketingowe dostosowane do indywidualnych wymagań. Oczywiście stale rosnąca oferta produktów również odgrywa

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem