Kapitał wzrostu w milionach - shipzero napędza dekarbonizację logistyki
shipzero umożliwia firmom transportowym i logistycznym stworzenie przejrzystości danych dotyczących ich emisji w całym łańcuchu dostaw. Teraz platforma danych z Hamburga otrzymuje siedmiocyfrowe finansowanie wzrostu na dalszy rozwój produktu i internacjonalizację. Dzięki opartemu na danych przetwarzaniu i analizie danych transportowych,
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".