Kaufland nawiązał współpracę z Alliance for Water Stewardship bei
"Jako międzynarodowy detalista żywności jesteśmy świadomi, że nasze działania mają wpływ - zwłaszcza w obszarze wody. Przystąpienie do Alliance for Water Stewardship (AWS) jest więc dla nas kolejnym ważnym krokiem w kierunku odegrania naszej roli w ustanowieniu zrównoważonego wykorzystania wody i zwiększeniu świadomości ludzi na temat wody jako cennego zasobu. Już teraz

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".