Kaufland: Więcej organiczności dla każdego z K-Bio
Ktokolwiek sięga w Kauflandzie po produkt marki własnej K-Bio, coraz częściej trzyma w rękach autentyczny produkt Biolandu. Klienci mogą je łatwo rozpoznać po znaku firmowym Biolandu. W ubiegłym roku Kaufland nawiązał współpracę z największym stowarzyszeniem rolnictwa ekologicznego w Niemczech i Południowym Tyrolu, po raz kolejny wysyłając jasny sygnał
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".