Knuspr chce znacznie rozszerzyć wsparcie dla regionalnych gospodarstw rolnych
W ciągu ostatniej dekady około 35 600, głównie małych gospodarstw rolnych w tym kraju, musiało się poddać. Aby dać przykład, Knuspr uruchomił program "Genuss-Helden" latem 2022 roku. Teraz, wraz z sześcioma regionalnymi partnerami, internetowy sklep spożywczy ogłosił, że w tym roku nie tylko znacznie zwiększy liczbę lokalnych gospodarstw partnerskich, ale także
>
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".