Komisja Europejska chce ograniczyć "greenwashing" w oświadczeniach środowiskowych
Komisja Europejska przedstawiła 22 marca odpowiednią propozycję znalezienia wspólnych kryteriów. Celem jest zapewnienie konsumentom "większej jasności i pewności, że coś sprzedawane jako przyjazne dla środowiska jest rzeczywiście przyjazne dla środowiska. I powinni być lepiej poinformowani, aby dokonywać bardziej świadomych wyborów w zakresie produktów przyjaznych dla środowiska
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".