LOGISTYKA OWOCOWA: Zrównoważony rozwój, certyfikaty ekologiczne i nowe zasady
Temat zrównoważonego rozwoju jest wszędzie dla odwiedzających targi FRUIT LOGISTICA. Szlak ekologiczny szybko prowadzi zainteresowanych zwiedzających do wystawców posiadających certyfikat ekologiczny. Ponadto istnieje wiele produktów i rozwiązań, które dotyczą zrównoważonego rozwoju.
Specjalne czujniki mierzą na przykład dokładną temperaturę otoczenia świeżych produktów i dzięki
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".