Lufthansa Cargo stawia na śledzenie temperatury w czasie rzeczywistym
Według własnych informacji, lotniczej firmie przewozowej Lufthansa Cargo, we współpracy z Sensitech i Lobster Logistics Cloud, udało się ustanowić nowy kamień milowy w zakresie monitorowania, a tym samym optymalizacji transportu świeżych produktów.
Dzięki specjalnym czujnikom i technologii GPS, lokalizacja i dokładna temperatura otoczenia świeżych produktów może być bezproblemowo monitorowana w
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".