Maersk zwiększa częstotliwość lotów towarowych i dodaje nowy frachtowiec do globalnej sieci
W celu poprawy łączności i spełnienia wymagań klientów w zakresie zintegrowanej logistyki, Maersk rozszerza swoją rosnącą sieć cargo między Chinami kontynentalnymi, Azją Południowo-Wschodnią, Europą i Stanami Zjednoczonymi, zwiększając częstotliwość regularnych lotów i rozmieszczając dodatkowe samoloty. Rozszerzając swoje obsługiwane przez klientów korytarze powietrzne, Maersk

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".