Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Niemcy: Klimat konsumencki lekko się poprawia - ale nadal są wzloty i upadki

2023-01-27 00:00

Sentyment konsumentów w Niemczech rozpoczyna rok 2023 z nieco większym optymizmem. Zarówno oczekiwania gospodarcze, jak i dotyczące dochodów nadal się odbudowują i zauważalnie rosną. Skłonność do zakupów kontynuuje swoje wzloty i upadki z ostatnich kilku miesięcy i obecnie lekko traci na wartości.

GfK prognozuje -33,9 pkt. dla klimatu konsumenckiego w lutym 2023 roku, o 3,7 pkt. więcej niż w styczniu tego roku (zrewidowane -37,6 pkt.). Takie są wyniki badania klimatu konsumenckiego GfK na styczeń 2023 r. "Wraz z czwartym z rzędu wzrostem umacnia się pozytywny trend w klimacie konsumenckim. Mimo że poziom ten jest wciąż bardzo niski, pesymizm w ostatnim czasie

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem