Niemieccy konsumenci są skłonni sięgnąć głębiej do portfela, by kupić ekologiczne opakowania
Niemieccy konsumenci są skłonni wydać najwięcej na produkty w zrównoważonych opakowaniach. Ponadto ponad połowa (59%) twierdzi, że zrównoważony styl życia stał się dla nich ważniejszy od 2019 roku - wynika z wyników badania 5 000 europejskich
konsumentów przeprowadzonego na zlecenie Pro Carton, Europejskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kartonowego i Kartonu Składanego.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".