Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Nowe badanie dotyczące trendów w handlu detalicznym: zakupy w sklepach ponownie zyskują na popularności

2024-03-06 09:00

Według uniwersytetu, wniosek z badania przeprowadzonego przez Centrum Badawcze Zarządzania Handlem Detalicznym (IRM-HSG) jest taki, że sklepy mają obecnie przewagę nad cyfrowymi kanałami sprzedaży. Sprzedawcy detaliczni, którzy oferują swoje towary zarówno online, jak i w sklepie, korzystają z wszechstronności.

Thomas Rudolph, Nora Kralle i Christopher Schraml z Centrum Badań nad Zarządzaniem Handlem Detalicznym (IRM-HSG) na

Uniwersytecie im.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem