Portugalia/Hiszpania: Kampania promująca zrównoważony rozwój i jakość migdałów europejskich
Europejski Migdał połączył Portugalię i Hiszpanię w ramach trzyletniej kampanii mającej na celu kształtowanie przyszłości sektora. Oprócz UE, wspierają ją stowarzyszenia branżowe obu krajów: SAB-Almendrave i Centro Nacional de Competências dos Frutos Secos (CNCFS). Jest on skierowany na cztery ich główne rynki europejskie:

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".