Projekt Made In Nature i jego bezemisyjny sad
Projekt, finansowany przez Unię Europejską, CSO Włochy i wiodące włoskie firmy ekologiczne, w tym Brio/Alce Nero, Almaverde Bio/Canova, Verybio, Ceradini Group, Orogel Fresco i Conserve Italia, ma na celu promowanie europejskiego sektora ekologicznego. Projekt jest przede wszystkim poświęcony promowaniu konsumpcji świeżych i przetworzonych owoców i warzyw ekologicznych w Niemczech, Włoszech, Francji i Danii.Absolutnie nowy jest środek, z którym projekt działa zgodnie z europejskim Zielonym Nowym Ładem: Do każdej akcji przeprowadzonej w ramach Made in Nature drzewa owocowe, krzewy lub tereny zielone są wykorzystywane jako
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".