Przynieś! Shopping Trend Study 2023: Niemieccy konsumenci stawiają na ceny i zrównoważony rozwój
Inflacja i gwałtowny wzrost cen żywności i wielu innych produktów są obecnie najważniejszym czynnikiem determinującym zachowania zakupowe Niemców. Tak wynika z badania Shopping Trend Study 2023 wiodącej aplikacji do tworzenia list zakupów Bring! Podstawą była ankieta przeprowadzona wśród prawie 3 000 użytkowników Bring!
Zgodnie z tym, rosnące ceny są również
.Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".