Redukcja emisji CO2 we własnym łańcuchu dostaw: Kaufland promuje rolnictwo regeneracyjne z Klim
Aby jeszcze bardziej ograniczyć emisję CO2, Kaufland współpracuje z firmą AgriTech Klim. Wspólnie wspierają rolników w przechodzeniu na rolnictwo regeneracyjne, ponieważ praktyki regeneracyjne zmniejszają emisję gazów cieplarnianych, a nawet aktywnie magazynują węgiel. W ten sposób Kaufland finansuje projekty ochrony klimatu w
Rolnictwie.

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".