Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Runda w Düsseldorfie: ostra walka w handlu detalicznym żywnością o częstotliwości i sumy paragonów

2023-03-22 00:00

Stół tematyczny okrągłego stołu w Düsseldorfie "Excellence in Retail", do którego magazyn Fruchthandel zaprosił przedstawicieli sektora O+G, po raz kolejny obfitował w wiele wątków. Już na samym początku zaserwowano "twarde fakty". Ulrike Singer z GfK przedstawiła dane liczbowe dotyczące klimatu sprzedaży w 2022 roku i dała prognozę na wciąż młody rok, w który gospodarka wchodzi "z

>.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem