SanLucar: "Pyszne i słodkie do granic możliwości".
SanLucar teraz mówi, że robi punkt - całkiem kilka punktów, aby być precyzyjnym. Już wkrótce czworonożni bohaterowie z klasycznego filmu Disneya 101 dalmatyńczyków ozdobią punkty sprzedaży, opakowania, metki i szyldy. Pod hasłem "Pyszne i słodkie do granic możliwości!" w centrum uwagi konsumentów znajdą się truskawki, ananasy, borówki, mango i awokado
.
Wydawnictwo Fruchthandel to międzynarodowe przedsiębiorstwo medialne z siedzibą w Düsseldorfie. Jego głównym zainteresowaniem jest tematyką świeżych owoców i warzyw - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż do konsumentów.
Korzenie Fruchthandel sięgają roku 1916, kiedy to powstało specjalistyczne czasopismo "Früchtehandel", obecnie znane jako "Fruchthandel Czasopismo ma ugruntowaną pozycję lidera na rynku w języku niemieckim, dzięki wysokiej fachowości, aktualności i zaangażowaniu w tematykę owoców i warzyw. Oprócz tygodnika "Fruchthandel Magazin" wydaje specjalne wydanie krajowe i tematyczne, roczny przewodnik branżowy oraz codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".