Sieć społeczna: Westfalia wspiera małych rolników w osiąganiu wielkich celów
Westfalia Fruit rozszerza swoją współpracę z drobnymi rolnikami w niektórych najbiedniejszych i najbardziej oddalonych obszarach świata, aby pomóc im w dostępie do światowych rynków i budowaniu trwałych źródeł utrzymania. W Afryce, Ameryce Południowej i poza nią, te partnerstwa pomagają przeciwdziałać zubożeniu społeczności wiejskich, podczas gdy
>
Wydawnictwo Fruchthandel to międzynarodowe przedsiębiorstwo medialne z siedzibą w Düsseldorfie. Jego głównym zainteresowaniem jest tematyką świeżych owoców i warzyw - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż do konsumentów.
Korzenie Fruchthandel sięgają roku 1916, kiedy to powstało specjalistyczne czasopismo "Früchtehandel", obecnie znane jako "Fruchthandel Czasopismo ma ugruntowaną pozycję lidera na rynku w języku niemieckim, dzięki wysokiej fachowości, aktualności i zaangażowaniu w tematykę owoców i warzyw. Oprócz tygodnika "Fruchthandel Magazin" wydaje specjalne wydanie krajowe i tematyczne, roczny przewodnik branżowy oraz codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".