Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Specjalność Holandii: Konsumenci kupują z głową i pieniędzmi

2023-01-26 00:00

Prawidłowe postrzeganie cen owoców i warzyw, trendy, zrównoważony rozwój i inne ważne projekty dla przyszłości branży: zadań jest mnóstwo i nawet w czasach kryzysu standaryzacja i powściągliwość budzą niepokój. Richard Schouten, dyrektor organizacji parasolowej O+G GroentenFruit Huis, rozmawiał z magazynem Fruchthandel o problemie prawidłowego postrzegania cen w owocach i warzywach, trendach i ważnych projektach dla przyszłości branży.

Rok organizacji parasolowej O+G GroentenFruit Huis dobiegł końca.

Kończy się jeden rok, zaczyna kolejny i pozostaje wiele wyzwań. Holendrzy

.

Sektor owoców i warzyw boryka się z różnymi nieprzewidywalnymi sytuacjami, które mogą przyprawić o ból głowy. Analityk Rabobanku Cindy van Rijswick rozmawiała z magazynem Fruchthandel o aktualnych wyzwaniach i możliwych wynikających z nich zmianach

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem