Szwajcaria: Forster Group i Bösiger Gemüsekulturen nawiązują strategiczną współpracę
Według firm, uzgodniona współpraca strategiczna ma na celu pogłębienie i rozszerzenie łańcucha wartości od produkcji rolnej po marketing. "Tworzenie wartości dodanej dla naszych klientów jest naszym głównym celem. W szczególności chcemy zapewnić wsparcie i rozwiązania dla bieżących wyzwań, takich jak optymalizacja procesów,
.

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".