Szwajcarscy konsumenci preferują lokalną żywność
Dla konsumentów w Szwajcarii ważne jest, gdzie produkowana jest ich żywność. Tak wynika z niedawnej ankiety przeprowadzonej przez Federalny Urząd ds. Rolnictwa (FOAG). Według FOAG, 90% respondentów stwierdziło, że kupuje produkty rolne ze Szwajcarii "kiedy tylko jest to możliwe".
Najważniejszym powodem zakupu było

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".